pokaži izdelke
enomesečna pravica do vračila sestava koles v Nemčiji več kot sto let družinske tradicije
Košarica
    Rose

    Pogosta vprašanja in odgovori  

    Tukaj je zbirka najpogostejših vprašanj naših kupcev in odgovorov. Za lažje iskanje so vprašanja razdeljena po ustreznih kategorijah.

     

    Uporabniški račun

    • Kako ustvarim uporabniški račun?

      Registrijate se na spletni strani preko povezave “Registracija”. Pravilno vnesite zahtevane podatke, registracija pa je uspešno zaključena, ko prejmete e-mail potrditev. Preverjanje podatkov lahko traja tudi do ene ure.

    • Izgubil sem številko kupca. Kaj sedaj?

      V tem primeru se obrnite na našo osebje za pomoč kupcem. Telefonska številka: +49 (0)2871 27 55-55.

    • Ne uspem se prijaviti. Kaj sedaj?

      Če ste prejeli geslo v e-mail sporočilu, ga kopirajte v ustrezno polje na spletni strani. Bodite pozorni, da ste označili le geslo in niste kopirali dodatnih praznih znakov.

    • Pozabil sem geslo. Kaj sedaj?

      Na spletni strani kliknite na gumb “Prijava”. Tam boste našli povezavo za primer izgubljenega gesla.

    • Zaprosil sem za geslo, vendar ga nisem prejel. Kaj sedaj?

      Morebiti imamo v evidenci vpisan napačen ali vaš stari e-mail naslov. Preverite e-mail naslov preko naše telefonske številke in ga po potrebi tudi spremenite. Telefonska številka: +49 2871 27 55-55.

    • Kako spremenim svoje podatke ali geslo?

      Vpišite se z vašo številko kupca in geslom. Svoje podatke ali geslo lahko spremenite v uporabniškem računu, kjer izberite “Sprememba”.

    • Zakaj naročilo ni vidno?

      Naročila niso vidna, dokler niso v celoti obdelana. Prikazana so le zaključena naročila.

     

    Naročila

    • Lahko naročim kolo z drugačno sestavo?

      Seveda, kolesa si je moč prilagoditi lastnim željam. S pomočjo Rose konfiguratorja, povezava se nahaja pod sliko vsakega kolesa, lahko sestavite kolo po svojih željah. Povezavo najdete tudi na zavihku “Storitve”. Izberite svoje priljubljene komponente in sestavne dele, za morebitna vprašanja pa se obrnite na naše svetovalce v Rose BIKETOWN ali na +49 (0) 28 71 27 55 - 70.

    • Kako lahko plačam kolo, ki ga želim naročiti preko spleta in ga osebno prevzeti?

      Kolo je moč plačati ob prevzemu. Plačate ga lahko z gotovino, debetno kartico (pred prevzemom se prepričajte o dnevnem limitu), kreditno kartico (Visa, Amex, Mastercard) in predplačilom, pri čemer je plačilo potrebno izvesti najmanj 3 dni pred prevzemom. Kolo je moč prevzeti v Rose BIKETOWN v Bocholtu:

      Pon. - Sre.: 10.00 – 18.30

      Čet. - Pet.: 10.00 – 20.00

      Sob.: 10.00 – 18.00


    • Je potrebno ob naročilu kolesa v Rose BIKETOWN plačati polog?

      Ob naročilu in prevzemu kolesa v Rose BIKETOWN ni potrebno plačati pologa, a ga lahko, če želite.

     

    Kolesa

    • Me lahko izmerite in določite pravilno velikost okvirja?

      Seveda , v Rose BIKETOWN vas lahko izmerimo, za storitev pa se ni potrebno naročiti. V kolikor želite naročilo kolesa opraviti preko spleta, nam za ustrezno velikost okvirja sporočite potrebne telesne mere.


    • Lahko kolo v vaši trgovini tudi preizkusim?

      Seveda, kolesa lahko v naši trgovini tudi preizkusite. Sicer vam ne moremo obljubiti, da je željeno kolo vseskozi na voljo v ustrezni velikosti, zato vam svetujemo, da nas pred obiskom obvestite na +49 (0)2871 27 55 - 55.

    • Se lahko naročim za posvet z vašim svetovalcem v Biketown-u in se tako izognem čakanju?

      Seveda, rezervirajte termin tukaj ali nas pokličite na +49 2871 27 55 55. 

    • Kako dolgo je potrebno čakati na prostega svetovalca, če ne rezerviram termina?

      Koliko časa je potrebno čakati na svetovalca, je težko določiti, saj je odvisno od dneva, termina in števila kupcev. Za točen vrstni red kupcev uporabljamo sistem pozivanja. Ob prihodu zaprosite za pozivnik, preko katerega vas bomo obvestili, da vas čaka svetovalec. Medtem si lahko ogledate ponudbo ali si privoščite kavo.

    • Lahko kolo odpeljem takoj, ko ga naročim v trgovini BIKETOWN?

      Vsako kolo sestavljamo posebej, glede na vaše želje in mere. To seveda terja svoj čas, zato kolesa ni moč prevzeti takoj. Prevzeti je mogoče le nekatera že sestavljena in razstavljena kolesa.

    • Kako vem, kdaj je moje kolo pripravljeno?

      Prejeli boste e-mail obvestilo, ki bo vsebovalo potrditev in podatke o dostavi ali obvestilo, da lahko kolo prevzamete v trgovini BIKETOWN.

    • So izdelki Rose na voljo tudi v drugih trgovinah?

      Prodaja naših koles poteka izključno preko spleta in v trgovini Rose BIKETOWN v Bocholtu. Neposredna prodaja nam omogoča pomembno cenovno prednost, ki jo je deležen kupec.

    • Kakšno garancijo ponuja Rose?

      Na vaše ROSE kolo velja paket garancijskih ugodnosti. Na vse sestavne dele velja 2 leti garancije, medtem ko na počene napere obročnikov Xtreme oziroma obročnikov, ki smo jih mi sestavili na vašo željo (ne velja za standardne obročnike), velja 10 let garancije. Prav tako bomo zamenjali počen okvir v roku 5 let od nakupa. Garancija velja le za prvega kupca. *, 5 let garancije na zamenjavo (v primeru padca ali nesreče lahko novo kolo kupite za polovično ceno)* in 2 leti garancije na sestavne dele brez omejitev (velja tudi za kolesarske dostavljalce in tekmovalce).

      *glej Pogoji poslovanja.

    • Lahko kolo vrnem?

      Pravica do vračila znaša 1 mesec, v kolikor kolo ni bilo voženo in uporabljeno. Podobno kot za vse ostale izdelke iz kataloga. Vendar splošna pravica do vračila ne velja za kolesa, ki so sestavljena po željah kupca. Na podlagi naših izkušenj se ne zgodi ravno pogosto, da kupec ni zadovoljen s kolesom, ki si ga je sestavil sam. V kolikor se to zgodi, predvsem z razlogom počutja na kolesu in ergonomije, poskušamo s kupcem kolesa poiskati sprejemljivo in pošteno rešitev v okviru našega servisnega oddelka (za kupce iz Nemčije ni stroškov pošiljanja).

    • Se je za prevzem kolesa potrebno najaviti?

      Preko e-mail naslova ali po pošti vas bomo obvestili takoj, ko bo kolo pripravljeno. Takrat lahko preko spletne strani in uporabniškega računa vnesete željen termin.

      Pon. – Sre. 10.00 – 18.30

      Čet – Pet. 10.00 – 20.00

      Sob. 10.00 – 18.00


     

    Dostava

     

    Navodila za uporabo