pokaži izdelke
enomesečna pravica do vračila sestava koles v Nemčiji več kot sto let družinske tradicije
Košarica
    Rose

    Pravila in pogoji

    Pravila in pogoji poslovanja 

    Odpremljanje in stroški pošiljanja

    Pregled stroškov pošiljanja 

    a. Znotraj Nemčije
    Vaše naročilo bomo odposlali v najkrajšem možnem času. Stroški odpreme znašajo € 4.95. V kolikor artiklov ni na zalogi in jih potemtakem ni mogoče vključiti v prvo pošiljko, vam bomo manjkajoče artikle poslali v naknadnih pošiljkah takoj, ko bodo na voljo. V kolikor ne želite prejeti naknadnih pošiljk, to označite na vašem naročilu. Za naknadne pošiljke vam ne bomo zaračunali stroškov odpreme.

    b. Svetovna dostava
    Ponujamo več različnih načinov dostave. Prosimo, poiščite stroške pošiljanja na naši strani rosebikes.com ali povprašajte o stroških ob oddaji naročila. Za dostavo pošiljk izven notranjega trga EU bo davek odštet od naših cen ob obračunu. Pošiljanje naknadnih pošiljk izven EU žal ni mogoče. Stroški pošiljanja za Veliko Britanijo, Francijo in Švedsko znašajo € 8.95 (za nakupe nad € 150 znašajo stroški € 5.95). Stroški pošiljanja za Finsko, Španijo in Italijo znašajo € 9.95 (za nakupe nad € 150 znašajo stroški € 6.95). Stroški pošiljanja za spinning kolesa, kovčke za kolesa, posebne prazne škatle za kolesa, MTB, cestna kolesa in treking kolesa so odvisni od naslova dostave. Prosimo, da se o tem pozanimate ob oddaji naročila ali pri naročilu preko naše spletne strani rosebikes.com (stroški pošiljanja bodo prikazani v nakupovalni košarici).

    c. Dostava koles:
    Za zagotavljanje varne dostave naših koles le-te odpošljemo v posebnih škatlah za kolesa. Za takšno škatlo vam bomo zaračunali dodatnih € 19.95.

    d. Dostava izven EU
    (razen za "Komfortversand" za Švico/Lihtenštajn):
    Ob dostavi v države zunaj evropske skupnosti lahko vsaka država uvoznica zaračuna dodatno carino in davke. Za dodatne informacije o carinah in uvoznih predpisih za vašo državo se lahko obrnete na domačo gospodarsko zbornico ali carinski urad. Opomba: Vezano na prostotrgovinske sporazume EU: ROSE Bikes ni odobren izvoznik in na računih zato ne more navesti preferecialnega porekla blaga.

     

    Izbira načina plačila

    Mednarodna plačila:

    Predplačilo:

    Ob oddaji naročila, prosimo, da nakažete celotni znesek plačila vnaprej in podate podatke o kupcu oziroma številki računa, polno ime naročnika in njegov/njen naslov prebivališča. Britanski kupci lahko opravite nakazilo GBP na račun: številka računa 20687660 (oznaka banke 30-65-41), odprt pri Lloyds TSB Bank (IBAN GB07 LOYD 3065 4120 6876 60, SWIFT BIC LOYDGB21682). Mednarodni kupci opravite nakazilo s SEPA plačilom na: številka računa 135 251 (oznaka banke 428 500 35), odprt pri Stadtsparkasse Bocholt (IBAN DE02428500350000135251, SWIFT BIC WELADED1BOH). 
    Prosimo, da v primeru predplačila plačate tudi vaš delež stroškov pošiljanja. 

    Kreditna kartica:

    Našim kupcem omogočamo tudi plačilo s karticama MASTERCARD ali VISA. Ob oddaji naročila, prosimo navedite svojo številko kreditne kartice, varnostno kodo in datum izteka veljavnosti kartice. Skupni znesek računa bo zaračunan na račun vaše kreditne kartice v času odpreme.

    PayPal:

    Zanesljiva, hitra in varna spletna plačila lahko opravite prek PayPal. V kolikor še nimate PayPal računa, ga lahko ustvarite: prijavite se na www.paypal.com in povežete svoj bančni račun ali kreditno kartico s PayPal računom. PayPal je mogoče uporabljati samo znotraj EU in samo v primeru spletnih naročil! Vsa plačila prek PayPal so izvršena v evrih; za plačilo v drugih valutah PayPal zaračuna dodatno pristojbino. 

     

    Dodatni načini plačila znotraj Nemčije (uporabijo se lahko le v primeru prebivališča v Nemčiji in nemškega naslova za izstavitev računa):  

    Plačilo po povzetju:

    Znesek naročila plačate neposredno dostavljavcu ob dostavi. Prosimo, upoštevajte, da ob plačilu po povzetju plačate dodatno poštno pristojbino, ki trenutno znaša € 5.60 (plačilo po povzetju in provizija za plačilo). Plačilo po povzetju je mogoče samo znotraj Nemčije.

    Plačilo z računom:

    Preprosto plačate znesek za plačilo kot je naveden na računu brez odbitkov ob dostavi. Plačilo z računom je mogoče samo znotraj Nemčije. Plačilo z računom je na voljo samo fizičnim osebam.

    Direktna bremenitev:

    Prosimo, navedite podatke o številki vašega osebnega računa in podatke o banki (oznaka banke, ime in sedež banke) ob oddaji naročila. Plačilo z direktno bremenitvijo je omogočeno samo znotraj Nemčije. Plačilo z direktno bremenitvijo je na voljo samo fizičnim osebam. Plačilo z direktno bremenitvijo se izvede v približno 14 dneh po dostavi.

    Pridržujemo si pravico do poravnave zneska plačila s plačilom po povzetju, predplačilom ali s kreditno kartico. O tem vas bomo predhodno obvestili.




    Več informacij na temo “Prenos osebnih podatkov” je na voljo tukaj.


    Tu smo, da vam pomagamo

    a. ROSE garancija
    Vaše ROSE kolo je dostavljeno z bogatim garancijskim paketom. Na vse komponente kolesa velja 2 leti garancije, v 10 letih od nakupa pa krijemo garancijsko popravilo počenih naper pri obročnikih Rose, Xtreme in obročnikih, ki so bili sestavljena na podlagi vaših specifikacij (ne velja za serijsko sestavljene obročnike). Garancija 6 let velja za vse okvirje in vilice ROSE, ki bi v tem obdobju počili. Ta garancija ne krije poškodb barve, razbarvanosti zaradi UV žarkov, poškodb ležajev polnovzmetenih okvirjev in nosilcev menjalnika. Ostali ležaji niso del okvirja (gonilni in krmilni ležaj …). Garancija velja zgolj za prvega lastnika kolesa. Garancijska popravila in zamenjava bodo odpravljena v za to določenem obdobju. V primeru zamenjave okvirja ali vilic bo ROSE poskrbel z zamenjavo primerljivega ROSE okvirja ali vilic, v kolikor identični izdelki niso več na voljo. V tem primeru se orginalni okvir ne vrne, prav tako se ne zamenjajo komponente, ki niso kompatibilne z zamenjanimi izdelki. Garancija ne krije poškodb, ki so nastale kot posledica normalne obrabe, napačne uporabe, nesreče oziroma nepravilne nastavitve. Prav tako garancija ne krije poškodb, ki so nastale kot posledica nepravilnega in nezadostnega čiščenja in servisiranja vilic (navedeno v priloženem “Servicing Plan”, poglavje 8 v navodilih za uporabo). Prosimo hranite račun, ki kasneje služi kot potrdilo o veljavnosti garancije (datum na računu šteje kot začetek garancijskega roka). Stroški dobave okvirja in izdelkov, ki so predmet garancije in so upravičeni, so v garancijskem roku kriti s strani ROSE.

    b. Jamstvo za zamenjavo
    Če je bil vaš ROSEe okvir poškodovan ali uničen kot posledica nesreče ali padca v roku 6-ih let od datuma nakupa, boste prejeli enak ali podoben okvir iz trenutne ponudbe po polovični maloprodajni ceni. Znotraj Nemčije bomo vaš okvir ali kolo prevzeli brezplačno na vašem naslovu in vam ga prav tako brezplačno vrnili. V kolikor se nahajate izven Nemčije, vam bomo zaračunali nastale stroške pošiljanja. Na vašo željo vam ponovno sestavimo okvir proti enkratnemu plačilu v višini € 100. To obliko garancije je mogoče uveljavljati le za škodo, ki je zavarovalnina ne krije. V primeru menjave vam bomo ponudili čim bolj podoben okvir, v kolikor enak ni več na voljo. Pri tem ne morete zahtevati dobave enakega okvirja in zamenjave komponent, ki niso več kompatibilne.

    c. Servis koles
    Ta storitev je na voljo znotraj Nemčije. Stroški pošiljanja se ne zaračunavajo za pošiljanje cestnih in MTB koles, za treking kolesa pa se zaračuna del stroškov pošiljanja v višini € 20. Da bi zagotovili nemoteno delovanje storitve servisa koles, je potrebno termin servisa rezervirati vnaprej (po telefonu ali preko spletnega obrazca). Za kolesa, ki so k nam poslana brez vnaprej določenega termina, se zaračuna dodatna dajatev v višini € 25 kot kompenzacija za podaljšan delovni čas. To storitev lahko nudimo le za kolesa, ki so bila kupljena pri nas, zato vas prosimo za razumevanje. V kolikor škatle za pošiljanje koles nimate več, vam jo lahko zagotovimo po dobavni ceni.

    d. Garancija proizvajalca in prodajalca
    Vse garancije, ki so izrecno opredeljene v katalogu, so dodatne garancije proizvajalca in prodajalca, posamezen tip garancije pa je označen pri samem produktu. Vaši zakonsko določeni jamstveni zahtevki za blago z napako (npr. naknadna dostava v obliki nadomestne dostave ali popravila), ki so naperjeni zoper nas kot vašega pogodbenega partnerja, niso omejeni s temi garancijami. Zahtevkov iz naslova dodatnih garancij proizvajalca in prodajalca ni mogoče uveljaviti v primeru nepravilne uporabe ali normalne obrabe. Za uveljavljanje zahtevkov iz naslova garancije, prosimo, pošljite okvarjen artikel z računom in opisom okvare na: ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt, Germany.

     

    Naročilo

    Kupoprodajna pogodba
    Prikaz artiklov na naši spletni strani služi kot nezavezujoča ponudba. S klikom na gumb Pošlji v 4. koraku oddate zavezujoče naročilo za artikle, ki so zbrani v vaši nakupovalni košarici. Po oddaji naročila boste prejeli samodejno generirano potrdilo o prejemu naročila. Kupoprodajna pogodba se sklene le na podlagi potrditve naročila ali na podlagi dejanske dostave blaga v roku 5 dni.

    Informacije o vračilu artiklov

    Pravica do preklica naročila
    Kupec ima 30-dnevno pravico do preklica naročila oziroma odstopa od nakupa. Nakup lahko kupec prekliče v 30 dneh od dneva, ko so bili izdelki vročeni njemu oziroma tretji osebi (prejemniku). Za uveljavitev pravice do preklica naročila je potrebno obvestiti

    ROSE Bikes GmbH
    - Customerservice -

    Schersweide 4

    46395 Bocholt

    Germany

    E-pošta: customerservice@rosebikes.com

    Phone: 00 800 22 77 55 55 free from landline, possibly chargeable from mobiles
    (AT, CH, DK, ES, FI, FR, HU, IT, LU, NL, NO, PL, PT, SE, UK)
    Alternative number: +49 28 71-27 55 55 

    Obvestilo (pismo, faks ali e-sporočilo) naj vsebuje jasno zapisano odločitev za preklic naročila oziroma odstopanje od nakupa. Po želji lahko uporabite tudi priloženo odstopno izjavo. Za odstop od nakupa je nujno potrebno upoštevati predpisani 30-dnevni rok. 


    Posledice preklica naročila

    Preklic naročila oziroma odstop od nakupa pomeni vračilo vseh izvedenih plačil, kar vsebuje tudi stroške poštnine (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi izbire nestandardnega načina dostave, ki ni del redne ponudbe), v roku 14 dneh od prejema odstopne izjave od nakupa oziroma preklica naročila. 

    Vračilo plačila se izvede na enak način kot je bilo plačilo ivedeno s strani kupca, razen če ni izrecno dogovorjeno drugače. Vračilo plačila v nobenem primeru za kupca ne povzroči dodatnih stroškov. Vračilo plačila pa je lahko zadržano dokler izdelki niso vrnjeni ali ni dokazano, da so bilo vračilo izdelkov izvedeno.

    Vračilo izdelkov mora biti izvedeno takoj po obvestilu o preklicu naročila oziroma odstopu od nakupa in nikakor ne kasneje od 30 dni od poslanega obvestila za preklic naročila na naslov

    ROSE Bikes GmbH
    - Logistikcenter - 

     Isselburger Str. 17 

     46395 Bocholt 

     Germany 

    Rok za preklic naročila je izpolnjen, če se izdelki vrnejo v 30-dnevnem odpovednem roku. Vračilo izdelka poteka na naše stroške. Kupec je odgovoren zgolj za zmanjšano vrednost izdelkov, ki je posledica ravnanja z blagom in ni nujno povezano z ugotavljanjem narave, lastnosti ali delovanja tega blaga.  

     

    Financirani nakupi

    V kolikor ste vstopili v financirano razmerje s pomočjo posojila in izvršite svojo pravico do vračila, ste prosti obveznosti iz posojilne pogodbe, ko se oba dogovora združita. Do tega pride, kadar smo mi vaš posojilodajalec ali smo omogočili zagotovitev posojila posojilodajalca. V kolikor nam je bilo posojilo vrnjeno pred uveljavitvijo preklica ali je prišlo do vrnitve blaga, bo posojilodajalec prevzel naše pravice in obveznosti, ki izhajajo iz samega razmerja, z ozirom na razmerje z vami in na pravne posledice preklica ali vračila. Da bi se v celoti izognili takšni pogodbeni obveznosti, izvršujte svojo pravico do vračila ali odstopite od svoje izjave volje v zvezi s posojilno pogodbo.

     

    Informacije o povratnih pošiljkah

    Naša embalaža za pošiljanje je primerna tudi za povratne pošiljke. Vse naše pošiljke, ki so dostavljene v Nemčijo, Švico ali Lihtenštajn, vključujejo tudi že vnaprej pripravljeno nalepko za vračilo. Za države, ki so navedene spodaj, lahko za takšno nalepko zaprosite na internetu, nato pa preprosto oddate pošiljko na najbližji pošti. V skladu s 4. odstavkom § 312d BGB pravica do vračila velja za vse pošiljke, razen za blago po meri, zvočne in video posnetke ali programsko opremo, v kolikor so bili podatkovni nosilci odprti. Kadar je podana zahteva za prevzem blaga, bomo blago prevzeli na vašem naslovu. Z izjemo tega enomesečnega roka za vrnitev so vam na voljo vsa zakonska upravičenja, ki izhajajo iz garancije.

    Uporaba ponujene možnosti vračila blaga ni obvezen predpogoj za uveljavitev vaše pravice do vračila.

     

    Poškodbe med prevozom/pritožbe
    Prosimo, da nas o očitnih napakah obvestite v roku 7 dni. Če ste prejeli paket, ki je vidno poškodovan, ga odprite takoj v navzočnosti dostavljavca in pridobite izjavo o potrditvi škode. V kolikor imate dodatna vprašanja, se obrnite na našo službo za pomoč kupcem (+49 28 71 / 27 55 55). Prosimo, ob vračilu pošiljke le-to vedno opremite z našo povratno nalepko. V primeru pritožb v zvezi s tekstilnimi izdelki vas prosimo, da izdelek pred vračilom operete. Pri vračilu čelad in obutve vas prosimo, da izdelek zapakirate v dodatno embalažo za vračilo pošiljke in ne le v zunanjo embalažo izdelka. Za pritožbe v zvezi s kolesi se obrnite na naš servis po telefonu: +49 28 71 / 27 55 14.

     

    Ostala pravila in pogoji

    a. Choice of law:

    b. Piškotki
    Na različnih straneh uporabljamo piškote, s katerimi želimo zagotoviti prijetno uporabniško izkušnjo in olajšati uporabo določenih funkcij. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki so shranjene na vašem računalniku. Večina piškotkov, ki jih uporabljamo, se izbriše z vašega trdega diska na koncu seje brskalnika (sejni piškotki). Ostali piškoti ostanejo na vašem računalniku in nam omogočajo prepoznavanje vašega računalnika ob vašem naslednjem obisku naše splete strani (trajni piškotki). Našim povezanim podjetjem ni dovoljeno zbirati, obdelovati ali uporabljati osebnih podatkov prek piškotkov na naši strani.

    c. Pogodbeno besedilo
    Shranili bomo pogodbeno besedilo in vam po e-pošti poslali podatke o naročilu ter Splošna pravila in pogoje. Ta Splošna pravila in pogoje si lahko ogledate kadarkoli s klikom tukaj. Podatki o vašem naročilu niso dostopni preko interneta.

    d. Pogodbeni jezik
    Pri določanju pogodbenega jezika lahko izbirate med nemškim, angleškim, nizozemskim, francoskim ali italijanskim jezikom.

    e. Povezave
    Spletna stran vsebuje zunanje povezave (hiperpovezave) do spletnih strani tretjih oseb. Za vsebino spletne strani, na katero je naslovljena zunanja povezava, odgovarja posamezen operater strani. ROSE Bikes pred ustvarjanjem povezav pregleda vse povezane spletne strani tretjih oseb za morebitne zakonske kršitve. ROSE Bikes nima nobenega vpliva na postavitev vsebin na teh straneh in tako ni odgovoren za samo vsebino na teh povezanih straneh. Ob tem ROSE Bikes opravlja pogoste preglede povezanih strani in bo takoj izbrisal relevantno povezavo na povezano stran, v kolikor bo ugotovljeno, da le-ta vključuje kakršnokoli zakonsko kršitev.

    f. Pridržek lastninske pravice
    Dostavljeno blago ostaja naša last, dokler ni v celoti plačano. Pogodbene dogovore urejajo izključno zakoni Zvezne republike Nemčije.

    g. Razno
    Teža, dimenzije in oprema so podatki, ki jih zagotovi proizvajalec. ROSE Bikes si pridržuje pravico do dostave blaga s tehničnimi spremembami, ki se odražajo v tehničnem napredku, ter blaga, ki odstopa v barvi. Napake in informacije, ki so bile dane po pomoti, niso zavezujoče in ne prevzemamo nobene odgovornosti v zvezi z njimi. Dostava blaga je odvisna od razpoložljivosti zalog.
    Naše pošiljke so dostavljene na podlagi naših Splošnih pravil in pogojev. Vse cene so izražene v evrih/funtih in vključujejo zakonsko določen davek, ki je odvisen od posamezne države:

    Nemčija: polni DDV 19% // znižan DDV 7% (ID za DDV: DE 811 440 544)
    Avstrija: DDV 20% (ID za DDV: 406/0270)
    Nizozemska: BTW 21% (ID za DDV: NL 823328648B01)
    Združeno kraljestvo: DDV 20% (ID za DDV: 975077385)
    Francija: TVA 20% (SIRET: 521605071)
    Švedska: Moms. 25% (ID za DDV: SE502070394701)
    Luksemburg: DDV 17% (ID za DDV: LU 24929607)
    Italija: IVA. 20% (ID za DDV: IT001447599900)
    Finska: ALV. 24% (ID za DDV: 2421895-2)
    Danska: Moms. 25% (ID za DDV: DK12627769)
    Belgija: DDV 21% (ID za DDV: BE.0837.793.948)

    Pridržujemo si pravico do spremembe cen zaradi sprememb menjalnega tečaja ali stopnje DDV kadarkoli in brez predhodnega obvestila.


    Informacije v zvezi z baterijami

    V povezavi s prodajo baterij in akumulatorjev smo kot prodajalec zavezani, da vas kot kupca obvestimo, da ste zakonsko zavezani k vračilu baterij in akumulatorjev. Prosimo, da jih vrnete v naši trgovini, na komunalnem zbirnem mestu ali v lokalnih trgovinah. Baterije, ki vsebujejo nevarne snovi, so označene s prečrtanim zabojnikom in kemijskim simbolom (Cd, Hg ali Pb) težke kovine, ki je bila odločilen faktor za razglasitev nevarne snovi. Rabljene baterije lahko vrnete tudi na naš naslov: ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt. Na tem naslovu je mogoče vrniti samo baterije, ki spadajo v našo ponudbo in samo v količinah, ki so značilne za gospodinjstvo.


    Informacije v zvezi z nemškim Altgeräteverordnung (ElektroG)

    V povezavi s prodajo elektronskih naprav smo kot prodajalec/proizvajalec zavezani, da vas kot kupca obvestimo, da ste zakonsko zavezani k vračilu elektronskih naprav, ki jih ne želite več uporabljati. Prosimo, da jih vrnete v naši trgovini, na komunalnem zbirnem mestu ali v lokalnih trgovinah. Vrnete jih lahko tudi na naš naslov: ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt. Na tem naslovu je mogoče vrniti samo elektronske naprave, ki spadajo v našo ponudbo in samo v količinah, ki so značilne za gospodinjstvo.

     

    Splošni pogoji uporabe za "My Bike" in možnosti komentiranja na rosebikes.si

    a) Cilj te platforme je izmenjava in komunikacija med kolesarji. Iz tega razloga pričakujemo spoštljiv odnos vseh uporabnikov.

    b) Objave bodo objavljene pod uporabnikovim vzdevkom oziroma pod prednastavljenim vzdevkom in s profilno sliko, ki jo je uporabnik dodal računu.

    c) Prosimo, da ne objavljate vsebin ali izvršujete dejanj, ki bi škodovala pravicam drugih ljudi ali kršila zakon.

    d) Pred objavo fotografij, videoposnetkov ali podatkov o drugih ljudeh mora uporabnik pridobiti njihovo dovoljenje. Ob tem mora biti jasno, da je objava teh podatkov delo uporabnika in ne ROSE. Poleg tega pa mora uporabnik jasno obrazložiti, katere informacije bodo objavljene in kje.

    e) Osebni dokumenti ali drugi občutljivi podatki ne smejo biti objavljeni na "My Bike".

    f) V primeru kršitev teh pogojev si pridržujemo pravico do odstranitve spornih objav in blokiranja odgovornega uporabnika na "My Bike".

     

    Naša Politika zasebnosti je na voljo tukaj.

     

    Podatki o podjetju

    ROSE Bikes GmbH
    Schersweide 4
    46395 Bocholt
    Germany

    Telefon: +49 (0) 28 71 / 27 55 55
    Faks: +49 (0) 28 71 / 27 55 50

    Sedež podjetja: Bocholt
    Registrski organ: HRB 8315, Okrožno sodišče Coesfeld
    Zastopniki: Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
    ID za DDV: DE 811 440 544, WEEE-Reg. no.: DE 26905420

     
     















    naloži zemljevid
    'naloži zemljevid